Prépost TAMÁS
minden ami 3D / webdesign
Engedj meg néhány gondolatot arról, honnan indult az amit látsz.
Műszaki dolgok iránt érdeklődve mindig is feladatom volt “mechanikus rajzok” elkészítése. Számítógépen elsőként a ’97-es kiadású AutoCAD R14-el ismerkedtem meg. A 3D grafika azonban nem igazán érdekelt, egész pontosan a szoftverek elérhetetlensége, összetettsége és minimális tananyag mennyiség sem hajtott előre.
Aztán jött a Big Buck Bunny kisfilm, ami teljesen lenyűgözött amiatt, hogy ilyen összetettségű, hihető látványvilágot létre lehet hozni egy teljesen ingyenes szoftverrel. Ekkor ismerkedtem meg a Blender aktuális verziójával és kezdtem autodidakta módon elsajátítani lehetőségeit. Kezdetben csak hobbi elfoglaltság, aztán ahogy egyre több területet azok lényegi elveit sikerült megismerni, komolyabb projektek is megvalósításra kerültek.
Ebből lett előbb ez az oldal, majd néhány évvel később a Pixelight Learning, ahol tapasztalatomat, tudásomat megosztva segítek másoknak is eligazodni ebben a térbeli világban.
Szabadidőmben szabadúszóként tevékenykedem, de a sok pixel, vertex és megannyi map mellett, ezt jellemzően két keréken (is) töltöm, országúton vagy terepen – lelkes amatőrként.
Szolgáltatásaim
Partnereim
Akik támogatnak és segítenek jobbá tenni mindazt, ami a Pixelight.